پنجشنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ در ساعت ۱۲:۴۱

همه چیز درباره تلویزیون رایگان Telly

نوشته شده توسط پوریا بصیرنژاد
اشتراک‌گذاری

 

 

 

به تازگی کمپانی آمریکایی Telly تلویزیونی را عرضه کرده است که کاربران برای تهیه آن هیچ مبلغی را پرداخت نخواهند کرد و در عوض، این شرکت درآمد خود را از طریق نمایش دادن تبلیغات به کاربران به دست می‌آورد.

در دنیای امروز پیشرفت‌های تکنولوژی و ابزارهای مختلف فناوری، زمین بازی را در صنایع مختلف تغییر داده است. امروزه که در اوج عصر ارتباطات و فناوری‌های از این قبیل قرار داریم، کمپانی‌های مختلف به دنبال راه‌های نوین و جدید برای تغییر قوانین بازی در حوزه‌هایی که فعالیت می‌کنند و نحوه کسب درآمد خود هستند.

در همین باره، اخیرا کمپانی بزرگ آمریکایی Telly قصد دارد تلویزیون‌های جدید خود را به صورت رایگان به کاربران عرضه کند و در عوض برای کسب درآمد خود، از تبلیغات ۲۴ ساعته بر روی نمایشگر این تلویزیون‌ها استفاده کند.

این تلویزیون جدید در حدود ۵۰۰ دلار ارزش‌گذاری شده است و از دو نمایشگر مجزا تشکیل می‌شود. نمایشگر اول که در ابعاد ۵۵ اینچی تولید شده است، دارای کیفیت صفحه نمایش ۴k می‌باشد و محتوای عادی اعم از فیلم و سریال و یا برنامه‌های تلویزیونی را به کاربر نمایش می‌دهد. در کنار آن، یک نمایشگر کوچک دیگر زیر بلندگوهای این تلویزیون قرار گرفته است که وظیفه نمایش ۲۴ ساعته تبلیغات مختلف به کاربران را برعهده دارد. درواقع شما با تهیه کردن تلویزیون جدید کمپانی Telly، دو نمایشگر دریافت خواهید کرد که یکی از آن‌ها محتوای عادی، و دیگری تبلیغات را به شما نمایش خواهد داد.

کمپانی Telly نمایشگر مخصوص تبلیغات این تلویزیون را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که زمانی که کاربر درحال تماشای محتوای خاصی هم نباشد، به نمایش تبلیغات خود ادامه خواهد داد. درواقع شما با تهیه کردن این تلویزیون، یک بیلبورد تبلیغاتی ۲۴ ساعته در منزل خود خواهید داشت.

این کمپانی بزرگ توسط یکی از بنیانگذاران سرویس استریم و پخش رایگان فیلم و سریال Pluto TV یعنی llya Pozin تاسیس شده است. این سرویس رایگان نیز همانند تلویزیون جدید کمپانی Telly از طریق نمایش تبلیغات مختلف به کاربران خود کسب درآمد می‌کرد. در آخر llya Pozin سرویس خود را در سال ۲۰۱۹ با داشتن بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال، با قیمت ۳۴۰ میلیون دلار به غول رسانه‌ای Paramount واگذار کرد. پس از آن ایشان با در اختیار داشتن تجربه کافی از کسب درامد با نمایش تبلیغات و سرویس‌های استریم رایگان، توانست در شرکت تازه تاسیس Telly و تولید این نوع از تلویزیون‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.

تلویزیون جدید کمپانی Telly به یک وب کم، میکروفون و سنسور تشخیص حرکت مجهز می‌باشد که کاربران می‌توانند از وب کم آن برای تماس‌های ویدیویی خود استفاده کنند، همچنین این وب کم دارای یک کاور محافظ خواهد بود که از دیده شدن کاربران جلوکیری خواهد کرد. علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند از میکروفون آن برای ارتباط با دستیار صوتی هوشمند این تلویزیون استفاده کنند و با استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت موجود در آن، از اجرای ۴۰ بازی حرکتی مختلف لذت ببرند.

از آن‌جایی که شاید نمایش تبلیغات به شکل ۲۴ ساعته برای کاربران خوشایند نباشد، باید موضوع این تبلیغات نزدیک به سلیقه شخصی آن‌ها بوده و به صورت هدفمند اجرا شود. کمپانی Telly برای حل این مشکل یک راه جالب در پیش گرفته است.

کمپانی Telly درباره تلویزیون‌های جدید خود گفته است که، برای نمایش تبلیغات خود از آن دسته از برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌هایی که مورد علاقه کاربران می‌باشند و بیشترین زمان خود را صرف تماشای آن‌ها می‌کنند استفاده خواهد کرد تا بتواند مناسب‌ترین تبلیغات را، بر اساس سلیقه شخصی کاربران و نیاز آن‌ها نمایش دهد. همچنین این کمپانی عنوان کرده است که علاوه‌بر برنامه و سریال‌های مورد علاقه کاربر، موزیک‌هایی که بیشتر به آن‌ها گوش می‌دهد، مدت زمانی که صرف دیدن یک برنامه خاص می‌کند، منوهای انتخابی او و حتی حضور و یا عدم حضور کاربران در مقابل تلویزیون را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتواند مناسبت‌ترین تبلیغات را برای نمایش دادن انتخاب کند.

درواقع کاربران زمانی که از این تلویزیون استفاده می‌کنند، به طور ناخواسته اطلاعاتی را راجب سلیقه شخصی و اولویت‌های انتخابی خود با سیستم تبلیغاتی این تلویزیون به اشتراک می‌گذارند و کمپانی Telly از طریق همین اطلاعات، تبلیغات هدفمند خود را برای نمایش به کاربر برنامه‌ریزی می‌کند.

همچنین این کمپانی اعلام کرده است که اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که مایل به انتشار چنین اطلاعاتی با این شرکت نمی‌باشید، یا باید تلویزیون خود را بازگردانید و یا هزینه کامل آن که چیزی حدود ۵۰۰ دلار می‌باشد را به این کمپانی پرداخت کنید.

با این حال، براساس گفته‌های شرکت Telly، این کمپانی قرار است ۵۰۰ هزار عدد از این تلویزیون‌ها را تولید کند و در تابستان سال جاری به بازار عرضه کند. درحال حاضر تنها کاربران آمریکایی علاقه‌مند به دریافت این تلویزیون رایگان می‌توانند به وب سایت freetelly. com مراجعه کنند و با رزرو تلویزیون خود، در پیش خرید آن شرکت کنند و در تابستان امسال تحویل بگیرند.



در ادامه بخوانید

WOMENLO Inc.

Is an Iranian media outlet that focuses on business, investment, technology, entrepreneurship, leadership, and women's lifestyles.

 

“Twenty-five years since the adoption of the Beijing Declaration and Platform for Action, progress towards equal power and equal rights for women remains elusive. No country has achieved gender equality, and the COVID-19 crisis threatens to erode the limited gains that have been made. The Decade of Action to deliver the Sustainable Development Goals and efforts to recover better from the pandemic offer a chance to transform the lives of women and girls, today and tomorrow” said UN Secretary-General António Guterres. see The World’s Women 2020: Trends and Statistics.
© 2023. Powered with ♥ by Womenlo Media.