چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ در ساعت ۱۳:۱۲

برخی خصوصیات iOS ۱۷ که روی استیج به آنان اشاره نشد!

نوشته شده توسط مهرشاد اصحابی
اشتراک‌گذاری

 

 

 

شرکت اپل به دلیل کبود وقت، بسیاری از خصوصیات iOS ۱۷ را بر روی صحنه معرفی نکرد که در اینجا به آنان خواهیم پرداخت.

هدست ویژن پرو اپل در رویداد جهانی توسعه دهندگان یا همان WWDC در روز دوشنبه یکی از جنجالی‌ترین خبرهای ممکن بود؛ اما در حال حاضر اپل به دنبال انتشار iOS ۱۷ می‌باشد. نسخه iOS ۱۷ ویژگی‌های منحصر به فردی را دارد که از جمله آنان می‌توان به تماش شخصی، پست صوتی و تجربه بهبود استیکرها اشاره کرد.

شرکت اپل به دلیل کبود وقت، بسیاری از خصوصیات iOS ۱۷ را بر روی صحنه معرفی نکرد. در اینجا ما قصد داریم مواردی را که به آنان اشاره نشد، خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

۱. اپل به واسطه معرفی دستورالعمل و به روز رسانی خود به نسخه iOS ۱۷ قدرت بینایی کامپیوتر خود را تقویت کرده است. به عنوان مثال کاربران قادر خواهند بود بر روی یک ماده غذایی کلیک کنند و طرز تهیه آن را جستجو کنند.

۲. شرکت اپل در نسخه جدید به دنبال گسترش ویژگی برش تصاویر نیز می‌باشد. به واسطه این ویژگی کاربران قادر خواهند بود اشیا و تصاویر دلخواه خود را از تصاویر و ویدیوها برش دهند؛ سپس کاربران قادر خواهند بود اشیا مورد نظر را جستجو کنند و اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن به دست آورند.

۳. به کمک به روز رسانی جدید اپلیکیشن Photos قادر به شناسایی حیوانات خانگی شما خواهد بود و می‌تواند آنان را در دسته افراد قرار دهد.

۴. به روز رسانی جدید به روز رسانی Freeform ابزارهای طراحی جدیدی مانند قلم موی آبرنگ، خودکار خوشنویسی، هایلایتر، قلم با عرض متغیر و خط کش را معرفی می‌کند.

۵. با iOS ۱۷، اپل فیلتر برهنگی را برای «عکس‌ها و ویدیوهای برهنه که بخش‌های خصوصی بدن را نشان می‌دهد که معمولا با لباس زیر یا لباس شنا پوشانده شده‌اند» اعمال می‌کند. این برای جلوگیری از مشاهده برهنه‌های ناخواسته، ضروری است.

علاوه بر مواردی که به آنان اشاره کردیم، کاربران این گزینه را نیز در اختیار خواهند داشت که قبل از دیدن یک تصویر حساس، ابتدا آن را به صورت تار تماشا کنند. برنامه Mail نیز در به روز رسانی جدید به خوبی از کدهای تایید یکبار مصرف پیشتیبانی خواهد کرد. همچنین بخش رمز عبور نیز در قسمت تنظیمات به شما این امکان را خواهد داد که بتوانید پیس از درج آن کدها اقدام به حذف خودکار ایمیل‌ها و پیام‌هایی کنید که شامل کدهای تایید هستند.

لازم به ذکر است که در iOS ۱۷ یک قسمت ضمایر جدید نیز وجود دارد. iOS ۱۷ در ورژن جدید خود تصوایر پس زمینه جدیدی را نیز به نمایش گذاشته است. همچنین اپل به دنبال این است که بتواند یک لیست پخش مشترک برای Apple Music ایجاد کند تا که بتوانید لیست موسیقی خود را با دوستان خود بسازید. افراد همچنین می‌توانند به آهنگ‌های موجود در صف Now Playing، واکنش نشان دهند و نظر خود را در باره آن منتشر کنند. لازم به ذکر است که این ویژگی در اواخر سال ارائه می‌شود.

مشترکین News+ همچنین از طریق اپلیکیشن پادکست اپل به داستان‌های صوتی دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این در ورژن جدید از سه استیکر جدید نیز رو نمایی خواهد شد که عبارتند از Halo، Smirk و Peekaboo.

با iOS ۱۷، کاربران می‌توانند یک AirTag را با پنج نفر به اشتراک بگذارند و از برنامه Find My برای تعیین دقیق مکان شی استفاده کنند. قابلیت تکمیل خودکار PDF iPadOS ۱۷ به iOS نیز می‌آید. بنابراین می‌توانید به سرعت فیلدهای تماس را از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه پر کنید. علاوه بر این به طور مشابه، برنامه Notes نیز به شما امکان می‌دهد فایل‌های PDF را مشاهده و علامت گذاری کنید.

شباهت iOS ۱۷ با iPadOS ۱۷

درست مانند iPadOS ۱۷، به روز رسانی iOS ۱۷ نیز ویجت‌های تعاملی را به همراه خواهد داشت. این به شما کمک می‌کند موسیقی را کنترل کنید یا بدون باز کردن برنامه، یک کار را به عنوان انجام شده علامت گذاری کنید. همچنین برنامه Health در iOS ۱۷ خلاصه‌ای از روند تمرینی و ورزشی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که انتظار می‌رود که iOS ۱۷ با استقبال بسیار زیادی رو به رو شود. اپل قصد دارد در طی هفته جاری نسخه بتای عمومی را در اختیار عموم مردم قرار دهد. پس با توجه به این موضوع، ممکن است که پیش از ارائه نسخه نهایی تغییراتی را در iOS ۱۷ شاهد باشیم.



در ادامه بخوانید

WOMENLO Inc.

Is an Iranian media outlet that focuses on business, investment, technology, entrepreneurship, leadership, and women's lifestyles.

 

“Twenty-five years since the adoption of the Beijing Declaration and Platform for Action, progress towards equal power and equal rights for women remains elusive. No country has achieved gender equality, and the COVID-19 crisis threatens to erode the limited gains that have been made. The Decade of Action to deliver the Sustainable Development Goals and efforts to recover better from the pandemic offer a chance to transform the lives of women and girls, today and tomorrow” said UN Secretary-General António Guterres. see The World’s Women 2020: Trends and Statistics.
© 2023. Powered with ♥ by Womenlo Media.